apa yang aku makan

17 july : ari pertama tahu aku pregnant,makan rumah mak dia masak sambal udang=ikan temenung goreng.bleh gak la mkn (lunch)
Dinner : mkn apom balik nipis 2 + sate dlm 5 cucuk tu pun lmbt2

18 july : (break) mkn burger msia+air kotak strawbery+sikit rotii canai
lunch : nk mkn pa plak??kuar ronda2 td..pening nk mkn pa..pas gi kwsp..nk cr mkn.tiba hubby suggest bihun sup..erm ok lah..aku order bhun sup daging+air soya.hubby laksa+cendol..mmg sedap bihun sup tp nafsu tak der..jeling laksa cik ya..slurrppp cm bezz jer ...rasa skit dap2..dap..pastu terus tukar pggan ha..ha dulu aku lah plg tks laksa skrg udah terbalik kok..siap tapau lg..mlm ni laju2 pk nk mkn apa..
dinner:jenuh meronda aku pk nk mkn apa..seriusss aku lapar perut tak masuk nasi lg..nk mkn apa ni sob..sob :'( lastly ayam goreng kelantan fried chicken ..erm dap2 cik ya tlong masak nasi..mkn ayam=nasi dgn sos cili jer

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TAK MO TUKAR DAH..INSAF

siti nurhaliza pregnant

Krabi #food #cute