Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2017

siti nurhaliza pregnant

Imej
Morning semua...tajuk aku pagi ni haha..sebab nya aku ni peminat dato ct masa zaman sekolah.sanggup main kutu beli kaset original..buat satu buku log gambar dato ct ja..gila fanatik haha.
Aku simpan lagi tau buku log dan kaset tu.
Penantian dato ct selama 11tahun akhirnya
Tahniah siti nurhaliza pregnant...
Dulu zaman aku budak minat terlampau,sekarang biasa-biasa jer sejak dah dewasa gitu.




Tengok bertapa gigihnya aku dulu..asal majalah ada gambar siti aku beli..gunting lekat..folio sekolah pun tak secantik ni aku buat...huhuhu.dah dekat 20tahun aku simpan buku log ni ..okeylah tu boleh tunjuk mayesa nanti.Semoga siti nurhaliza selamat melahirkan baby girl cantik.