Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei 15, 2018

Buffet Ramadhan Swiss-Inn Sungai Petani

Imej
Assalamualaikum...

Pejam celik pejam celik,dah dekat ramadhan dah.Cepat sungguh masa berjalan.Aku baru hari ini habis ganti puasa,ya ampun last minit sangat adoi,awat teruk sangat nadia oii.Sebut ramadhan,mula la terbayang baju raya...haipp sabar na..puasa dulu.Mesti semua kita terbayang bazar ramadhan,buffet ramadhan segalanya mesti makan...tapi jangan lupa terawih ya anak-anak.Sempena dengan ramadhan yang bakal menjelma,aku dan kawan blogger dapat jemputan untuk buffet ramadhan di Swiss-Inn Sungai Petani.Pada 2/5/18 dengan penuh semangat nak pra buka puasa...ewahh.Habis jer waktu pejabat,terus aku dan encik suami pergi ke sana.Masa kami tiba,macam biasa register nama dan pilih tempat.Harus amik dekat stage..fokus sikit dengar ucapan haha.sebenar luar nampak kambing tergolek hahaha.DJ yang bertugas malam tu pun aku kenal..orang taman la pulak.Menu kami untuk malam ni ada 150 jenis menu.Lepas solat maghrib,dan ucapan dari GM kami pun mula menjamu selera..nyum..nyum.Sini aku tempek gam…